Få en "Go' start 2017" med hjælp fra Go' morgen Danmarks eksperter. 

Til årets anden uge får du endnu en lækker madplan med en lang række opskrifter, der ikke stjæler din tid.

Hver mandag i løbet af januar måned, kan du her på TV 2 få en sund madplan med opskrifter til hele ugen. Du kan også tilmelde dig nyhedsbrevet, så får du madplanen tilsendt på mail allerede om fredagen. Læs hvordan du tilmelder dig her.

Kok Louisa Lorang har sørget for at sammensætte en menu med retter, der er enkle at gå til, med masser af smag og masser af sundhed, så du kan få en god start på året.

Alle opskrifterne er blevet regnet igennem af Foreningen af Kliniske Diætister, for at sikre at retterne lever op til de officielle anbefalinger om god og sund kost.

Foruden den sunde mad skal der også lidt træning til, og når vi skriver lidt, så mener vi det.

OL-guldvinder og tidligere professionelle roer Eskild Ebbesen har sammensat et træningsprogram med nemme øvelser, du kan lave derhjemme, på 15 minutter. Mere træning om dagen skal der faktisk ikke til for at forbedre din sundhed markant. 

Find træningsprogrammet med instruktionsvideoer ved at klikke her - og kom igang med dine 15 minutters træning om dagen.

Herunder finder du alle opskrifter til anden uge:

Mandag - se rettens næringsindhold her:

Tirsdag - se rettens næringsindhold her:

 Onsdag - se rettens næringsindhold her:

Torsdag - se rettens næringsindhold her:

 Fredag - se rettens næringsindhold her:

Lørdag - se rettens næringsindhold her:

Søndag - se rettens næringsindhold her:

 

Morgen- og frokostopskrifter

Raw grød med kakaose rettens næringsindhold her:

Indian-style æggekage med raita - se rettens næringsindhold her:

Boghvede tabouleh - se rettens næringsindhold her:

Rugbrødsmad med laks og fennikel - se rettens næringsindhold her: